create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, June 16, 2011

MANUSIA punya pasal HAIWAN yang jadi MANGSA...

aku kesian kt haiwan2 ni..tapi nak buek camno,kesian-kesian pun korang totap gak buek..den pon samo ae...hahaha


"tau la ko seronok beno,tapi tak yah la lompat2,dah macam BERUK kena belacan je ropenyer"


"ko ni kenape tembam sngat ha.dah macam IKAN BUNTAL je aku tengok"

"aku tak pernah jumpa orang yg bodoh lagi bahlol macam ko ni..KELDAI pun tak bengap macam ko..haisshhh.."

"alaa..tak usah nak senyum senyum KAMBING la kan,kalau suka cakap je la suka"

"ko ni dh kenape,monyok je aku tgk dari tadi,dah macam AYAM berak kapur dah aku tengok"

"cikgu Kassim itu garang mengalahkan HARIMAU,seram lak aku..."

"kalau kau de perasan budak badan macam GAJAH,tu kawan aku tu.ko cakap dgn dye aku kirim salam.."


"cuba ko jalan elok2 sikit,ni tak,terkedek-kedek macam itik masuk reban je..."


"korang ni asyik nak bergaduh je,macam ANJING dgn KUCING..poning kapalo den ni ha.."


tadi berani sangat,cakap nk beria-ria..tapi sekarang nk pijak SEMUT pun tak mati..."


"BABI LA KO NI!!!"

aku rase ni baru sebahagian jer...kalau korang rase ade lagi.jangan malu jangan segan..sila2 la komen yer....

No comments:

Post a Comment